מספרים עלינו... - גלי ים אכזיב

מספרים עלינו…

רמי ניסן


היה כייף. מלחיץ את הילדים הקטנים ומבוגרים . הסיכום של כולם בסוף, היה מצויין.

ירון פלג


יצאנו לטיול משפחתי ובמסגרתו שייט טורנדו. את השייט החוויתי עשינו "מקטון ועד גדול" (4 דורות!) והיתה חוויה יוצאת דופן. מוטי ,בחור מיוחד ומקסים, הפך את השיט לחוויתי אף יותר. מומלץ!

Tal Cohen


חוויה נהדרת! עשינו שייט טורנדו עם מוטי. הסויר כולל שיט לאיים מול החוף, לסירת המשמר הצבאית ולראש הנקרה. בקיצור, מוצלח ומומלץ.

מרים בלומנטל


חוויה מדהימה,נהננו משייט מסעיר ומקצועני וכמובן מהאדיבו של רדכי תודה רבה.מחיר זול וממש כדאי.ממליצה בחום

ניסן כהן


ברצוני לציין לשבח את השייט שעשינו בגלי ים אכזיב מאד נהנינו והארוח שקיבלנו מאד הרשים אותנו לטובה זה לא מובן מאליו. תודה רבה ויישר כח - סיגל

Yarden Zabari


אנחנו קבוצת 20 סטודנטים לתארים מתקדמים, מאוניברסיטת בר-אילן, במסגרת יום כיף לאנשי המעבדה תיאמנו פעילות סירות טורנדו עם מוטי מגלי-ים. הגענו לחוף אכזיב אחרי טיול בנחל כזיב, שם חיכה לנו אזור מאורגן המיועד לנו, על השולחן חיכה לנו מגש פירות ענקי!! אחרי מנוחה קלה עלינו על 2 סירות טורנדו, והחבר'ה לא מפסיקים לדבר על זה עד עכשיו. אלה שרצו לחוות את האקסטרים כמו שצריך- התיישבו מקדימה, אלה שקצת פחדו התיישבו מאחורה, כך שזה התאים לכל הקבוצה. ההסברים המלמדים לאורך השייט היו מעניינים מאוד! בקיצור- פשוט אטרקציה מדהימה ואירוח מדהים. מומלץ!

נעה שפר פוגל


היה אחלה! יחס מעולה, הכניסו אותנו בטווח זמן קרוב למרות שלא הזמנו מראש, הסיור עצמו היה כיף מטורף והיו גם הסברים מעניינים על כל דבר ששאלנו. תודה רבה!!

hedva glazer


היינו ביום כיף עם חברים בחוף אכזיב דרך חברת "גלי ים אכזיב". החוויה כללה: קבלת פנים עשירה וצבעונית של מגוון פירות טריים של העונה, פירות מיובשים, שתייה קרה, משחקי מטקות, שייט כייפי ומהיר בסירות טורנדו, מזנון של ארוחת צהריים טעימה מאוד. מוטי ניצח על כל הפעילות הכוללת בנעימות, ברוגע ובאדיבות רבה. הצוות שלו העניק לנו שירות מקצועי. חזרנו מלאי חוויות, במיוחד מהשיט. תודה לכל הצוות. מומלץ בחום

עדי דהן


שכרנו סאפ בחוף אכזיב המהמם בהחלט חוויה כיפית ומהנה! ניתן שירות מצוין של מוטי האדיב והמקסים. מומלץ! :)

shelly zalalichin


מרדכי התותח !!! באנו ליום חופשה ספונטנית לסאפ בחוף אכזיב. מורדכי זרם איתנו למרות שלא תיאמנו מראש. שירות מעולה. אדיב איכפתי. פינק אותנו בשירות ועשה לנו את היום חופשה למושלם. ממליצה בחום!!!

gaby schwartz


חוויה רטובה, שייט מהיר בסירת זודיאק אל ראש הנקרה, אפשר לשלב עם שנורקלינג ליד האיים לא חייב, הראות בים גלי הייתה גרועה אבל הטבילה הייתה כייף. חבל שהוא לא מתקרב יותר לצוקים של ראש הנקרה לרואים אותם רק מרחוק. שימו לב העליה לסירה בים סוער יכולה להיות מאתגרת.